Cuma, Mayıs 05, 2006

11/07/2005'te Canım Efe'm okullu oldu:))))



Anneanneciğinin bel ve sırt problemleri nedeniyle doktoru torun bakmasına izin vermeyince sana da okul yolu gözüktü canımıniçi...
Evde tek kişiye emanet etmektense öğretmenlerinin, birçok arkadaşının olacağı kreşi tercih ettik ve bakıcıyı hiç düşünmedik bile, anneannenle çıktık okul araştırmalarına ve GülenYunus'ta karar kıldık, sen de bizi hiç yanıltmadın öğretmenlerini o kadar sevdin ki arada kıskanmadım desem yalan olur,ben haydi oğlum baybay diyorum öğretmenine koşup arkana bakmadan baybay dediğin zamanlar oldu, okulunu o kadar sevdin ki ayrılmak zor geldi hele bir aksam tam 45dakika bahçede dil döktüm sana haydi oğlum evimize gidelim diye...
Okula tatil dönüşlerinde pek gitmek istemiyordun ama:) hep bizimle birlikte olup alışınca tabi okul cazip gelmiyordu ilk 2 gün zorlanıp 3.gün alışıyordu ama benim uyumlu oğluşum:)

Hiç yorum yok: