Cuma, Eylül 08, 2006

Tuvalet eğitimi mi o nedir?:))biz caktirmadan hallettik bile...


14/08/2006
Valla masallah diyeyim biz bezsiz doneme sancisiz sekilde sessiz sedasiz bir gecis yaptik:)Aslinda baba askerde diye bu konuda baski yapmam bu yaz ugrasmam diyordum ama Efe sinyalleri verdi ilk baslarda cisim geldi diyordu ama yaptiktan sonra:) sonra yarisi beze yarisi tuvalete donemi gecirdik ve su son sicaklar cok isimize yaradi yazik isilik oluyor diyerek altina koruyucu sererek artik batarsa da batsin diyerek bezsiz yatirdik ilk gece 1 kere tuvalete kaldirdik cok az yapti ondan sonraki 3-4 gece hic kaldirmadik kendi sabah 5 gibi cisim geldi diyerek uyandi bu surecte sadece 1 kere yatagimizi islattik onda da yine ben ise giderken kuruydu ama tam uyanma doneminde ya islattigina uyandi ya da uyanirken yetisemedi bilemiyorum:) bunun disinda masallah hic yatagimizi islatmadik gunduzleri de cirilciplak dolasti ilk 2 gun evin muhtelif yerlerini kucuk cisiyle guzellestirmis hatta birinde annem diyor baktim done done islak mendil araniyor bulunca pesinden gittim baktim diyor yaptigini temizlemeye calisiyor:) ondan sonra tek vukuatimiz yine 2.gunde bir kaka sorunsali oldu, korktu agladi ama biz gayet sakin cok dogal davraninca o da korkacak birsey olmadigini anladi ve bir daha bu sorunu da yasamadik.ilk 2-3 gun bu sekilde atlatirken disari cikmamiz gereken birkac durumda cesaret edemedim bez bagladim ama eve dondugumuzde baktim kuru sonra bundan cesaretle once yakin markete bezsiz gittik sonra dayisina derken bu haftasonu Harbiyede bir isim vardi ve bezsiz sekilde yola koyulduk masallah gittik isimizi hallettik yemek yedik ve kalkmak uzereyken oglusum cisim geldi dedi oradaki tuvaletten biraz urkse de alafranga ortusune oturmak istemese de( heralde bu ismi simdi ben uydurdum ama adi nedir bilemedim hijyen acisindan kullanilan alafranga ortu iste:)yapti orada hallettik sonra anneannesi ve annesinin osmanbey nisantasi turlarina eslik etti birara yine cisim geldi dedi onu da asli borek de ayni sekilde halletikten sonra evimize ulastik ve bir cagi kapatip yeni bir cag acmis olduk sansli babasi bu sıkıntılı donemi yasamadan gecirmis olmanin huzuruyla telefonda sevincini dile getiriyor:))) Sac trasi bugune kadar bir kere istemdisi oldu bir berbere kurban giden lule lule saclarimizda da hic giki cikmadigi icin babsi tras olurken oglusumun da saclari ucmustu:)simdi de saclarimiz ozgur sekilde uzuyor arada gozunun onune gelip rahatsiz olunca anneannesine kahkul kestiriyor aynanin karsisinda:)her banyo cikisinda da bornozunu giyip johnson baby oldum deyip ayna istiyor kendini seyredip guluyor:)

Hiç yorum yok: