Pazartesi, Kasım 13, 2006

Efe'nin saçları kesildiiiii Kasım 2006













Dilekciğim verdiğim sözü tutuyorum :)
Allah iyiligini versin emi Sibel, ben bastan neredeyse sonuna kadar cocugu sunnet ettirdiniz diye okudum. Aksam bu saatler ve karanlik yaramadi bana herhalde.. Efecik universite caglarinda kupe takip saclarini uzattigi zaman bu mesaji okumasini isterdim... Sevgiler,> Dilek - Topikom
kestirdik veeeee erkek olduuuuk:)))
hersey sessiz sedasiz oldu bir anda yeter artik dedim ve kestirdik cunkuartik diger cocuklarin da Efe'nin erkek oldugunu bilmeleri gerekiyorduozellikle kizlarin Efe'nin erkek oldugunu algilamasi gerekiyordu malum aşk yaşı 3-4 geliyor:)))veee gidip saclarimizi kestirdik artik hicbir tezgahtar, kiz elbiseleri cikaramayacak ben ama erkek dedigimde sanki ben salakmisimgibi kirmizi pembe elbiseleri gosterip israrla hayir hayir bunlar kizelbiseleri diyemeyecek:)))ben de gulerek "ama O erkek" deyip Efe'yi gostermeyecegim.Ilk baslarda kiz mi erkek mi sorulari geliyordu ama son zamanlarda sormaya gerek duyulmuyordu dogrudan aman ne tatli kiz boyle,kucuk hanim ne alirlar vb vb daral gelmisti artik cinsel kimlik yasini da dusununce kestirdik kurtulduk ama yengesi diyor ki yine de sorarlarsa sasirma oyle kiz guzeliymis ki oglumuz hani kiz cocuklarinin sacini kisacik kestirilrer sonra da kiz oldugu belli olsun diye kupe takarlar ya onu andiriyor diyor:))))

Hiç yorum yok: