Pazartesi, Aralık 25, 2006

Efe ile cumartesi dialoglari (23/12/2006)

1-Efe-Anne kitabimi verir misin ustunde balik resmi olan
Sibel-al annecim, bak bunu da yeni aldim
Efe-A bunda da balik resmi var
Sibel-evet annecim kitabin markasi "ucanbalik" da ondan hepsinde balik resmi var ( bu arada uzerinde kocaman Velinin topu,ya da ben kimim de kocaman kiz var ama Efecik ille de kucuk detayda:)Efecim ya balik hic ucar mi di mi?:)ve Efe'den annesini dumura ugratan cevap hem de gulerek dalgageciyor yani-balik ucaga biner ucar!!!!
2-Efe arka arkaya bombaliyor
Efe-anne su ne demek?
Saskin anne- ee kem kum susadiginda icilecek icecek
Efe-anne duvar ne demek?
Daha saskin anne-eee odalari birbirinden ayiran taslar
Efe-ama binalari da di mi?
Anne-???tabi annecim
Efe-anne perde ne demek?
Ha ha bu biraz daha kolay diye sevinen anne-camlari orten ortu annecim
Efe-ortu ne demek "o zaman"?Birazdan tasavvufi sorulara gecerse diye konsantrasyonu bozulmus anne-Birseyin ustunu kapatmaya yarayan sey
a evet kumas...ve konuyu dagitmaya calisan anne devam eder annecim sana
kek yapayim mi???
Posted by Picasa

2 yorum:

DEMIR KETENCI dedi ki...

selamlar sibel..demek aynı liseden mezunuz..bu maili banim demir canavarım kucağımdayken yazabiliyorumm..bizim sitemize mesaj atmıştın ama uzsun zaman olduğu halde dönemedim..okuldan tanışıyor m uyduk? tanışmıyorsak da memnun oldum blogun bi harika canavar miniğine bayıldım ..böyle akıllı bi çocuk herkesin başına..selamlar sevgilerr.. dr alev ketenci

EPHESSOS dedi ki...

Merhaba Alev,
Ben Kadıkoy Anadolu Lisesi'nden son sene ayrilarak Kucukcalik'a geldim ve 95'te mezun oldum, hangi donem mezunusun bilemiyorum ama sanirim tanismiyorduk kismet sanalmis:)
Ovguleriniz icin tesekkur ederiz Alev teyzesi, Demir bebegi de op lutfen bizim icin
sevgiler
Sibel & Efe