Çarşamba, Mart 28, 2007

Efe Bey'den inciler...Mart 2007


1-Anneannesi telefonda "yerim ben seni" diyor Efe:ay ay ay yeme beni kafam aciyor yeme beni kafam aciyor deyip guluyor:)
2-"salak" kelimesini ogrenmis gecen soyledi ben de kizdim "cok ayip birsey,cok kotu sakin bir daha soyleme" dedim Dun gelmis "Anne sana guzel bir fuprizim(surpriz)var ama guzel bir fupriz soyleyim mi? Ben-soyle annecim Efe-"Sakak" Gozleri faltasi gibi acilmis anneye Efe gulerek "salak demiyorum ki, sakak diyorum sakak,biliyorum salak cok ayip birsey:)"
3-gecen gun dijital tarti alayim diye girdim teknosaya baktim yag, su vs olceni de var onu aldim, boy,yas vs giriliyor hafizaya
Kullanma kilavuzlari var 6-7 sayfalik 3- 4 tane farkli farkli dillerde macarca, dutch vs turkce hic ummuyorum da ingilizce araniyorum
Ne aradigimi bile bilmeyen Efe elime tutusturdu "anne bak turkcell baglan hayataaaaa" baktim Turkce yazan yeri gosteriyor:))))
4-gecen gun babasi is yerinde gondermeyi unuttugu bir maili hatirlayinca birden "aaa"dedi Efe hemen"ah yavrum ne oldu cis mi yaptin,uzulme…:)) ( okulda bu diyalogu ne kadar cok isitiyorsa cocuk aaa nidasini duydugu an gayri ihtiyari cumle dokuluyor agzindan:)
5-ve yaptigi her yaramazligin ardindan daha ben agzimi acmadan gulerek boynuma atliyor "komik , komik " diyerek Biliyor ki gelecek ilk cumle "Efe bu yaptigin hic komik degil

Hiç yorum yok: