Pazartesi, Haziran 16, 2008

Efe evi terkediyordu...


01/05/2008

surekli telefonumu alip bildigi isimleri arayip duruyor caldiriyor ayarlariyla oynuyor oyunlariyla oynuyor vs dun de yine tlf elinde o sirada da dayisi aradi bir turlu konusturmuyor ben de cok kizdim aldim elinden telefonu konustum kapattim,iceriden bana sesleniyor
-cok sinirlendirdin kizginim sana, baska eve gidecegim
-iyi git bir de baska anne bul kendine
sonra baktim sessizlik oldu, gittim dolaptan tum esyalarini hic utulerini bozmadan ozenle indirmis yatagin ustune koymus, bavulu getiriyor surukleyerek
-Efe gercekten mi gidiyorsun
-evet gidiyorum biletimi aldim pegagustan ( alicilarinizla oynamayin yazildigi gibi okunur efece:) Japonyaya gidiyorum
-ama ben cok uzuldum ne yaparim ben ogulsuz
-ne yapalim baska carem yoktu bana baska secenek birakmadin
-!!!!????:(((( agzim acik bu arada ama birsey soyleyemedim ve oyle kaldim..sonra kendimi toplayip ama sen biliyor musun Japonya cok uzak
-evet biliyorum okkanusta ( odasinin duvarinda bizim kucuklugumuzde oldugu gibi buyuk bir harita var)
-ama hani sen korkuyordun okyanustaki kopekbaliklarindan hem anne baba birakip gidilir mi disarida kotu adamlar olabilir
bu arada Efe dis kapiyi acmisti soyle bir biyik altindan gulup "saka yaptim zaten saka..."

bir de aksam oyuna dalip goz gore gore altina kacirinca cok sinirlenip aldim kucagima kiza kiza soktum banyoya
-anne nutfen oyle sinirli bakma yuzun oyle olmasin uzgunum ozur dilerim
banyodan keyifle ciktik
atladi boynuma canim annem hep boyle gulsun yuzun boyle cok guzel oluyorsun bir daha hic oyle banyodaki gibi bakma ( birebir Efe cumlesidir hicbir sekilde degistirilmemistir) bu cocuk buyudu de ben farkinda degil miyim???

Hiç yorum yok: