Pazartesi, Haziran 16, 2008

Ekim 2007- Şubat 2008 EFE dialoglarindan

17/02/2008 doğumgünümüz:)))))
Efeye yaramazlik yapinca "Efe biliyor musun yaramazlik yapan cocuklarin dogumgunleri kutlanmaz" dedim
Efe:nereden biliyorsun internetten mi okudun???
cocuk cozmus annesini:))))))))))))))))


dogumgunumuz... cok cok guzeldi Efe bey 1 haftadir pastasini sayikliyor ve duvarindaki merakli minik takvimine gunleri isaretleyip dogumgunume yaklastim diyordu sabah gozunu acti pastamm geldi mi diye soruyor (ellerine saglik Oya teyze) pastasi gelip de gordugunde gozundeki pariltiyi gormeliydiniz masanin tepesine cikip ici icine sigmayan cocuk nesesiyle dayisina gosteriyor:)))eski komsumuz aski Naz gelecek ya durup durup anne kulagina birsey sorabilir miyim Nazlar ne zaman gelecek 15-20 dk sonra anne birsey daha sorabilir miyim ya evi bulamazlarsa annecim adresi soyledik ya numaramizi kacinci katta oturdugumuz unuturlarsa ararlar annecim, ( 1 aydir berbere goturmek icin ugrastigimiz beyefendi Nazin gelecegini duyunca berbere de gitmek lazim dedi:)))) resimler elime ulasir ulasmaz gonderecgim gece yatarken yine ahiret sualleri ile basbasaydim uyku sersemi ne yanitlar verdim bilemiyorum ama iste borbardiman gibi arka arkaya gelen bazi soru ve cevaplarimiz
Anne neden Allah beni gorebiliyor ben onu goremiyorum?
Allah amerikadakini de gorebilir almanyadakini de Istanbuldakini heryerde olabildigi icin biz onu goremeyiz ( ben de karismisim iyice)
Anne Allah neyce konusuyor?????
Allah insan gibi degil konusmaz ama her insani duyar gorur
Ama agzi yoksa neden kulagi var insanin agzi da olur kulagi da olur insan degilse cok buyuk apartman gibi mi?
(Sibel derin bir nefes alir, Efe devam eder)
Allah kimlere gunah yazar ( daha once lafi gecmisti ya kayinpeder demis Efe de Allahin kalemi mi var diye sormustu:)
Kotuluk yapanlara annecim
peki o zaman iyilere iyilik mi yazar
evet annecim aferin deyip 10 puan verir:)

12/02/2008
Efe "anne benim de kardesim olsun mu dedi ben de hemen arkadas tadinda beklemesin diye ama annecim o kucucuk bebek olacak benim onunla ilgilenmem gerekecek dedim bir durakladi sonra Defne'nin ( etrafinda tek bebek olarak gordugu arkadasimin 1,5 yasindaki kizi) anneannesi var mi var annecim tamam benim de anneannem gelir o bakar ben de oynarim dedi:)
ben de Efenin nabzini yoklamaya basladim teyit etmek istiyorum heralde cunku Efe son 1 aya kadar kardesi kesinlikle ve kesinlikle istemiyordu :)
aksam Efe'ye soruyorum annecim kardesin olsun istiyor musun?
Efe:evet biz anneannemle bakariz ona
Ben:nasil bakacaksin annecim kaka yapinca altini temizleyecek misin?
Bu noktada Efe de devreler karisti:)
Efe:anneanne var doktora gidince sen ise gec kalirsin
Ben:???anlamadim
Efe: yeniden ayni cumle " doktora gidince ise gec kalirsin"
Ben:anneanne mi doguracak
Efe:hayir sen doguracaksin da hastaneye gidince dogurmak icin ise gec kalirsin
BEn:ha:))))yok canim o zaman izin alirim
Efe:Neyse gerek yok ben zaten tek basima da oynuyorum:))))))))))

24/01/2008
gecen aylarda kiralik satilik evsahibi kiraci konulari cok gecti ya soruyor bu ev bizim mi yok annem kiraciyiz yani bu evin sahibi amcaya bu evde kalmak icin para veriyoruz para vermezsek ne olur anne?evimden cikin der
anneee o zaman sokak babasi, sokak annesi sokak cocugu oluruz ama:))))
23/01/2008
sabah Efe'nin odasinin onunden geciyorum baktim uyanmis gulerek mutlu mutlu bakiyor yanina gittim her zaman ki gibi sarildik opustuk
Efe:anne sen neredeydin
S:odamdaydim oglum
Efe:gece neredeydin?
S:sen rahat uyu diye odama gectim ( babasi yurtdisinda Efeyi uyutmak icin yanina yatmistim uyuyunca da kendi odama gectim onu soruyor sandim)
Efe:ben de annem öldü sanmistim
S:ruyanda mi gordun annecim?
Efe:evet:(((
S:nasil bir ruyaydi
Efe:hatirlamiyorum ama ölmüştün, ama simdi cok mutlu oldum:))))
22/01/2008
haftasonu bayrak meraklisi Efe'ye duvarina asilmak uzere buyuk bir bayrakli dunya haritasi aldim paketi de su mimarlarin cizimlerini rulo yapip tasidiklari gibi boyundan buyuk bir rulo imkani yok bana vermiyor ben tasiyacagim diyerek neyse yuruyen merdivene geldik asagiya iniyoruz Efe haritasini koltugunun arasina sıkıstırıp comeldi pur dikkat karsiya bakiyor kayakla atlama yapiyormus:)))) yukari dogru cikan bayanin gozunden yas gelecekti gulmekten:)))
28/12/2007
Gecen aksam televizyonda hangi programdi hatirlayamadim ama goruntu 5-10 saniye dondu
Efe:CD'yi cikarip uflesinler cizilmistir, tozlanmis olabilir!!!!

Efe'yle yeni eglencemiz reklam yarisi markayi ilk kim soyleyecek, sipa ciddi ciddi beni yeniyor daha saniyesinde yapistiriyor cevabi gecen bir tanesini bilemedi Alaturca cips ben bilince bozuldu ya "alaturca tuvalet olur tuvalet" deyip moral buldu:)

28/11/2007

Efe'ye olmeyi cooook uzun sure uyumak diye anlatmistim ya...
Dun tvde gorunce ( Sehrazat'ta) anne orasi mezarlik degil mi?evet annecim, ne yapiyorlar orada , guzellestiriyorlar annecim ciceklerle, orada uyuyorlar di mi,evet annem,kim uyuyor onurun babasi uyuyormus peki yastik da koyuyorlar mi, evet annecim guzel guzel carsaf da seriyorlar mi, evet annem, yorgan da var di mi var annecim hi tamam o zaman...
o arada babaannesi anlatiyor dedesi namaz kiliyormus Efe de surekli birseyler sorup duruyormus dedeye, babaannesi de Efecim dede simdi konusamaz namaz kiliyor, Allah gunah yazar deyince Efe:kalemi var miymis?
Gece uyutmak icin yaninda yatiyorum sarilip optum Allah korusun seni dedim sessizce, duymus "seni de" dedi tamam beni de korusun dedim sonra ana baba tarafi tum aileyi saydi tamam annecim hepsini korusun dedim 1 dk sessizlik sonrasi
Efe:Anne Allah nerede?
Ben:heryerde annecim( sonra kavramasi zor olursa diyerek), yukarda bulutlarin ustunde dedim
Efe:Kafasi gozukuyor mu
Ben:Yok annecim gozukmuyor, o bizi gorebiliyor ama biz onu goremiyoruz
Efe:Allahin adi ne ?
Ben:Allah annecim
Efe:soyadi yok mu?
Ben:Yok annem sadece Allah
( korkulacak bir olgu olarak algilamasin diye)
Ben:İyi ki Allah var koruyor bizi
Efe:Evet iyi ki varmis bizi depremden de yangindan da korur, olmasa biz usurduk uzulur aglardik....
Ben:Evet annecim Allah bizi herseyden korur
Efe:yuzunde bir gulumseme ile uykuya daldi:))))

06/11/2007
bugun sebnemle telefon gorusmemiz catlak teyzelere guzel bir numuneydi sanirim
Sibel:ya bugun Efeyi giydirdim eline tostunu verdim 2 dk odadan ciktim geri dondum kuzucuk elinde tostuyla kiyafetleriyle yataginin uzerinde uyumus:(((
Sebnem:Ay Sibeeeeel icim parcalandi sen bu manzara karsisinda aglamadin mi
Sibel:gozlerim doldu ama cok dramatize etmeye zamanim yoktu yoksa evden cikamazdim:(((zalim anne optu uyandirdi tostu, Efe ve annesi ciktilar evden
Sebnem:ya Sibel biz neler yapiyoruz bu cocuklara:(((Sebnem teyzesi hemen konsantre olup sayisal oynamali tostuyla uyumamali Efe
biiyor musun Sibel gecen hafta yogunlasip 3 sayiyi tutturdum
Sibel:Sebnem milli piyango idaresi senin icin ozel 3 sayilik sayisal cikarirsa yasadik be
Sebnem:niye dalga gecip hayallerimle oynuyorsun
Sibel:olur olur zamanla o da olur 6yi da tutturursun insallah Sebnemcim:)

01/10/2007
Efenin bir tshirtu var uzerinde bircok kucuk resim var biri de hani su 2 ucgenden olusan Yahudiligin sembolu Magen David yildiz Israil bayraginda da vardir ya neyse yazin basindaydi Fatih bak yahudi yildizi var demisti uzerinden bir yaz gecmis cumartesi camasir asiyorum Efe gozlerini de kisarak (yani birsey hatirlamaya calisiyor )yildizi gosteriyor Audi miydi anne bu ama o yuvarlak yuvarlak olur:)))

Hiç yorum yok: