Pazartesi, Nisan 20, 2009

09/06/2008

Pazar kahvaltida Efeye birseye kizdim( zaten neye kizdigimi unutturdu:) basimi egip bakiyorum o da ayni sekilde egildi bakiyor 25-30sn bakistiktan sonra Efe-anne sokak isigi gibi olduk ( egilince sokak lambasi gibi durmusuz:)
birkac hafta once kina gecesini seyretmisti kamerada, kahvaltiyi hazirlarken de anne bak cilek recelinin kina gecesi oluyor o ortada zeytin, bal, peynir etrafinda yuvarlak olmus:)))))
Bu arada hala anlamis degilim... Efe anne bu solak makasi bu elime cok iyi oldu deyip solu gosteriyor onunla solak kesiyor, diger makasla da sag ile kesiyor annecim hangisi rahat deyince bununla bu, bununla bu diyor, ben de sasirdim...kalemi yere koyuyorum yok ille sol, yemek solla yeniyor, yazi solla yaziliyor top ve makas her 2 siyle...:)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: