Cuma, Nisan 24, 2009

27/11/2008 Efe :)))

gecen gun baktim Efe beni idare ediyor resmen...
telefon not kartlari getirmisti babasi Efe de ille onlara yazmak istiyor.. 1 yazdi 2 yazdi oglum defterini getir ona yazalim bunlari harcamayalim diyorum yok hosuna gitti devam etti 6.kartta falan kalktim defteri getirdim neyse sonra Fatih geldi kartlari gordu biz icerideyiz kizip duruyor bunlara yazilir mi defterine yazsana oglum ama arka arakaya birseyler siraliyor Efe suclu suclu bana bakiyor ben de biraz rahatlatayim diye Efeye gulerek "bu baba da herseye kiziyor canim" dedim Efe bana sessizce" ama ona oyle soyleme"dedi acayip sok oldum Efenin tavrina! " neden?"dedim "daha cok sinirlenir "dedi...sonra Fatih yanimiza geldi duymadiysak diye devam ediyor Efe hic sesini cikarmiyor..Fatih odadan cikti Efe bana diyor ki "tum bu meseleler senin yuzunden sen 2.karta gectigimde getirseydin defteri tum bunlar olmayacakti..."
ben !!!!!:))))

Hiç yorum yok: