Salı, Kasım 27, 2007

02/04/2007Efe zaturre oldu:((((


Merhaba tam su mart ayindan kurtuluyorum derken son gunu 31 mart Cumartesi gunu Efenin yaklasik 4-5 gundur suren hafif ates ve hafif oksurugu Cuma gecesi biraz artinca dedim doktoruna gostereyim de daha etkili bir oksuruk surubu versin ( ilk 1-2 gun sekrol vermistim gece artinca acaba diyordum yatis pozisyonunda geniz akintisi falan oluyor gicik yapiyor perebron mu versem dedim gunduz hic oksuruk yok, calpolu verince dusen37,5-38 civari ates )diyerek doktoruna gittik uzun bir muayene sonrasi bronslari dolu zaturre baslangici olabilir film sonrasi igne vs yazayim dedi zaturre lafini duyunca zaten elim ayagim bosaldi hemen acil film cektirdik kosturduk doktora evet zaturre dedi nasil yani dedim cocuk cok neseli masallah istahi yerinde gece disinda oksuruk yok bakin dedi -filmde gosteriyor-cok net goruluyor dedim ben nasil farketmem?doktorumuz bu virutik bir durum Efe de bu tip mikroplari kapmaya meyilli ayni mikrop yanindaki arkadasina birsey yapmayabilir ama Efe'yi anında etkiler zaten siz henuz 1-2 gunlukken gelmissiniz cok erken teshis yani dedi …biran once ignesine baslayin diyerek ignelerle birlikte antibiyotik ( igrenc mi igrenc klasid:(() ventolin,calpol plus ilaclarini yazdi. Doktordan ciktik kafamiz allak bullak doktorun dedikleri kulagimizda ama Efeye bakinca birak zaturreyi hasta bile denmez baska doktora gitsek diyor fatih en de 3 senedir doktorumuza guvenim tam ama teshis ve Efe cok uyumsuz diyerek eczaneye gittik 250 civari tutunca eczaci sagolsun yol gosterdi ozel hastane ile konusun karnesine yazdirin dedi biz de dedik hem bir de onlar muayene etsin gittik sonuc ayni bir de ustune dalakta ve karacigerde buyume var dedi bu enfeksiyondan da kaynaklanabilir baska birsey de olabilir tedavi sonrasi tekrar bakilir duzelmemisse ultrasonla tetkik devam eder dedi Allahim ne yapacagimi sasirdim tekrar kendi doktorumuzu aradim dedim boyle boyle ssk amacli karneye yazdirmak icin baska doktora da gittik ama kafami iyice karistirdi boyle boyle dedi dedim Gul hanim dedi biliyorum 2 cm cigerde , 2,5 cm yakin da dalakta buyume var ama bu enfeksiyondan kaynaklaniyor, ben kafanizi bulandirmamak icin demedim dedi…
Velhasili kelam Cumartesi aksam mudurumu arayip 3 haftalik iznimin 1 haftasini kullanmak uzre bu hafta izin aldim ama yarim kalan islerim var onlari halletmek icin simdi ise geldim annemler Kayseriden geldi, Efe hayatindan memnun benim kafam karmakarisik

Hiç yorum yok: