Çarşamba, Kasım 28, 2007

17/05/2007 Hokkabaz ve Efenin masallari

Dun kanepede uzaniyorum Efe bey de elinde sakiz kutusundan cikmis bilezikvari nesne ile oynamakta iken birden onu tesbih yapiverdi ve kisik sesle bismillah bismillah diyor sonra gozleri kapali olan bana dogru egildi ve "fatma teyze fatma teyze ve sonrasinda da artan bir sesle anneee" diye bagirdi ben tabi once sok sonra heralde okulda tiyatro falan oynuyorlar oradan gordu diye dusunerek guldum okulda mi ogrendin annecim abiler ablalar mi oynuyorlardi tiyatroda dedim "hayir Hokkabaz'da" dedi:))) yaklasik 1 aydir hokkabazdan kurtuldugumuz saniyordum ama cocuk hafizasina oyle kaydetmis ki beni uyuklar vaziyette gorunce o harika:))) sahneyi canlandiriyor…

hala hokkabaz ve yaninda ekleri gora, vizontele, veeee gecen gun king kong.. korkmasin diye kanali degistir ses tonu ile "Fatiiih "derken Efe bey atladi "baba degistirme, anne korkuyorsan bakma, kapat gozunu gecer zaten simdi:)))
bir de aksam once gulmekten gozumden yas geldi sonrasinda derin bir korku sardi...yattik size masal anlatayim dedi "bir varmis bir yokmus evvel zaman icinde kalbur saman icinde girisini hic atlamadan turlu versiyonlarda masallar anlatiyor ama bir bakti(k) sonu hep kotu bitiyor yani kendi de fark etti:)sonra durdu ya hep kotu ben ne anlatacagim deyip neyse tekrar basladi bir varmis bir .....bir cocuk varmis adi Efe Kocak mis, annesi Sibel Kocak babasi Fatih kocakmis mikmik'e gidiyorlar et yiyorlar top oynuyorlar eve gelip bisiklete biniyorlar vs sonra eve gelince evde yilanlar varmis onlari yiyorlar Allahim daral geldi bakiyor yine kotu bitiyor, tekrar basliyor bir varmis bir ... cocuk varmis adi Efe kocakmis ( burada artik kisaltmalar yapiyor)annesi babasi da varmis onlar da kocakmis:))))mikmikte cok et yiyorlar karinlarinda bocekler oluyor,bir dolu aktiviteden sonra eve geliyorlar eve hirsiz girmis artik kendi de uzulmeye basladi sonunu mutlu bitiremedigine...en sonunda masalda eve geldiler ve yatip uyuyabildiler bir vukuat olmadan masalda burda bitmissss dedi ve uyudu:)Allahim bende artik Efenin psikologluk halinden uyku muyku kalmadi sabah Ayten hanima mail atsam diyordum bende iyi aklima geldi...
Bu arada gecen Efe'nin uyarisi sonrasi Dimes'e terli iken soguk elmasuyu icme ile ilgili ya dun Efe yine gordu bak bak kiziyorum bu adama cok soguk iciyor kotu adam zaten bak kimse onu izlemiyor!!! arkada bos tribunler gorunuyor ya:))) ( reklam da kisalmis once iciyor, sonra oynuyor gibi gorunuyor)

Hiç yorum yok: