Salı, Kasım 27, 2007

02/05/2007 Salgamsever EFE:)

Mehmet Okur'lu Dimes reklamini seyrederken "anne buz var buz, oynadi terledi cok soguk icilmez hasta olacak simdi yanlis di mi anne???( ben daha once seyretmemistim Efe soyleyince gordum bunu bugun Dimes'e de yazacagim:)( yazdim ve artik o goruntuler degisti oynayip terledikten sonra buzlar icinde Dimes gosterilmiyor bazi yerler kirpildi:)
Sehrazat basladi Efe- anne ama bu gecen haftaki- ben dumur goren de sabah aksam TV seyrediyoruz sanir haftada 1 dizim var ama Efe de Kaandan dolayi sarmis durumda diziye…
Veee baktik tekrar yatttik ama tabi ogleyin bol bol uyuyan Efe beyin uyumaya pek niyeti yok yat kalk yat kalk en son saat 23.45 falan oldu iyice sessizlesti tamam uyudu heralde derken hoop Efe bey yatagin icinde oturdu -anne ben aciktim salgamla tost istiyorum:)))))-
Efenin salgam sevgisi babasindan daha gecen seneden baba askerdeyken markette doganay salgamlarini gorup ic geciriyordu:( "menim babam iciyor "diye simdi de babasina diyor ki beyaz kapakli acisiz bana ondan sana kirmizi kapakli acili al

Hiç yorum yok: