Çarşamba, Kasım 28, 2007

05/09/2007 Asabi Efe

biraz once Efenin okulundan aradilar Cigdem hanim evde durumu nasil diye sormak icin aramis okulda 1 haftadir falan havadan nem kapar bir halde sikayet modundaymis orn cocugun biri 2mm yanindan gecse ogretmeniiiiimmm Emre bana vurdu modundaymis, susun basim agriyor diyormus,oyuncaklari sahipleniyormus bir koltugu kendine hedef secmis kimseyi oturtmuyormus bir arkadasi Efenin pesini birakmiyormus cocuk da golge gibi pesindeymis gerci ona da biktim artik senden diye soylenip duruyormus, Cigdem hnim durumu tanimlamak adina hava kapali diye ya da bahcede karinca gordum diye sikayet edecek diye korkuyorum diyor gulerek 4-5 yas gibi bir sikayetlenme donemi olabilir evde nasil diye sordu ben de evde hic boyle bir problemimiz yok dedim olsa belki daha iyiydi o doneme girmis diyebiliridim ama simdi demekki okulla bir sorunu var diyorum ama> sabah da gayet huzur icinde okula gidiyor, hayirdir insallah sanirim henuz ortada olmayan kuzenin gelebilme ihtimalini kiskanmakta...

Hiç yorum yok: