Salı, Haziran 30, 2009

23 şubat 2009 Muzik programi da ogretirmis:)

gecen hafta Efe'ye 5-6 tane satranc kitabi almistim (Morpanin satranc setini tavsiye ederim icinde ya da ayrica satiliyorsa 'satranc ogreniyorum' kitabini cunku yaninda verilen cdye biz bayildik interaktif satranc programi bilgisayarla satranc oynuyor bilgisayar Efeye 'taslarima dokunma' ' daha yetmedi mi' vs deyince Efe cok sevdi) bir de 'satranc ulkesi' kitabi da cok guzel unite unite ayirmis unite sonlarinda basit sorular vs var ilk soru asagidaki aktivitelerden hangisinde beynimiz EN AZ calisir?resimler var kitap okuyor, satranc oynuyor, piyano caliyor, tv seyrediyor falan Efe de tv seyretmeyi isaretledi...aferin oglum di mi tv seyretmek bizi dusundurtmuyor oyle bakiyoruz sadece falan diyorum ( bir yandan da mutluyum tvnin zararlari falan anlasin diye cok seyrediyor diye kiziyorumm ya)Efe ama dedi bazen ogreten programlar oluyor tvde o zaman birsey ogreniyoruz dusunuyoruz dedi ben de evet ama mesela muzik programlari var onlar birsey ogretmiyor oyle bakariz dinleriz falan diyordum ki Efe aninda bir beste yapti:)guzel bir melodiyle ama 'piyon ileri gideeeer capraz yeeer' diye sarki calarsa ogretiiir!!!! dedi...
birsey diyemedim:)"

Hiç yorum yok: