Salı, Haziran 30, 2009

bilgisayardan mumkun oldugunca uzak tutmaya calisiyoruz eve almiyoruz

"ne bileyim tirsiyorum cunku efe gercekten bilgisayar buldu mu basindan kalkmayan bir cocuk bir ara dedim belki evde olmadigi icin bulunca ayrilamiyor falan diye dusunmustum ama gecen yil annem Efenin hastaliginda gelip kaldiginda laptopini getirmisti 3-4 ay suresince hic mi sikilmaz insan en son artik babam kayseriye annemden once donmustu dede giderken goturdu deyip saklamak zorunda kaldik:(((yegenlerimden falan gordugum de maalesef bilgisayar esiri cocuklar goruntusu korkutuyor mesela buyuk yegenimin de tek ceza yontemi bilgisayar 2 gun yasak, haftasonu yasak cocuk onunla yatip onunla kalkiyor minik biciriklar da keza oyle..zaten su son aylarda tv delisi olmasi cildirtirken:(varsa yoksa nickelodeon cumartesi sabah uyaniyor doogru tv karsisina kahvaltiya neredeyse surukleyerek goturebiliyorum sonra ben temizlige basliyorum efe bey tv karsisina cakiliyor haftaici okuldan eve gelirken basliyoruz saat 6,5 oldu mu sungerbob baslayacak o bitiyor trtcocuk oyunbaz sorular o bitiyor bilmem ne sofraya oturana kadar tv karsisinda ben de surekli yemek vs ugrastigimdan baska seye yonlendirme zamani yaratamiyorum ve maalesef eminim eger evde pc olsa bu sinir harbi 2 kat yasanir cunku ona adeta yapisiyor:((("

1 yorum:

hatice dedi ki...

sibelcim ne yazik ki gunumuz cocuklari boyle... semiramis - yani ablam - de mumkun oldugunca uzak tutmaya calisiyor, sonuz fena degil...
ama cocuklar da ne yapsin, sokaga cikamayinca, tek ugras bilgisayar ve televizyon...
kendini uzme cok...
koyde yasasak keske, cocuklarin hayatinin yarisi disarda yarisi da yataklarinda gecse:))