Salı, Haziran 30, 2009

Efeden 2009 baslangici

1.inadi:4 ocakta Esra ile Pace'ye gidemedik cunku ergenlik buhrani gibi birsey yasadik pazar gunu hani birtek plan yaparken bana sordun mu demedigi kaldi:( gitmek istemedi beyefendi evde tv seyredecekmis Atasehiri sevmiyormus anlatiyorum oglum daha gormedin ki bak gidelim gor bak sevmezsen cikalim yok nuh dedi peygamber demedi ben de tv yasak deyip indirdim sigortalari... cekmis sandalyeyi elinde de uzun ayakkabi cekecegi ugrasip duruyor 2 tanesinde de basarili oldu ama Allahtan salonunkine degil:)yaklasik 3 saat sonra ozur nazir babanin araya girmeleriyle baristim ama cidden korktum ergenliginde neler yasayacagiz diye:(((
2.korkusu: cumartesi evi supuruyorum Efe de gurultuden rahatsiz oluyormus kapiyor salonun kapisini kapadigi yetmiyor bir de kilitliyor ( daha once de yanimizda kilitleyip actigini gordugumuz icin rahatiz ama) tam o sirada Sebnem ariyor Efe iceriden bagiriyor anne telefon ama bir turlu acamiyor kapiyi iyice panikledik oglum alttan uzat diyorum veremiyor ac diyorum acamiyor benden daha sogukkanli 'ben bir yolunu bulacagim'diyor neyse sonunda alttan verebildi de actik ama 10 dk kan ter icinde kaldim:(
3.esprisi: 2-3 kere yemekten kaldirdi anne kakam anne cisim..en sonunda bak dedim cis mi kaka mi?henuz belli degil kiz mi olacak erkek mi olacak bebegim dedi...oturdu tuvalete aa bak hem erkek hem kizmis ikizlerim oldu anne:)"

Hiç yorum yok: