Salı, Haziran 30, 2009

9 ocak 2009 Efe kaliteden luksten anlar zevkli cocuk:)

"yalniz bizimkinin luks meraki var onu ne yapariz bilmem amcam acarlarda oturuyor daha guvenlikten yeni gectik 2,5 yasinda falandi ben burayi cok seviyorum guzel evler mahallesi dediginde annem sasip kaldim demisti simdilerde de diyor ki bizim havuzlu evimiz olmasi icin cok mu calismaniz gerekiyor hic tatil olmadan diyor:)
kaliteden de cok iyi anliyor zevkli cocuk yine cok kucuktu heralde anlatmisimdir size bir market acilisi var her taraf balonlar renkler vs yoldan geciyoruz yanindan hic begenmedim dugun gibi olmus dedi gercekten turuncu yesil birseyler igrencti ama Efe daha 3 yoktu heralde...
dun de home sweet home onunden geciyoruz heralde kimse buradan birsey alamiyordur dedi neden dedim cok pahali gozukuyor dedi nereden anladin dedim guzel temiz ve buyuk dedi:)))"

Hiç yorum yok: