Salı, Haziran 30, 2009

4 ocak 2009

"bazen oyle laflar ediyor ki damardan giriyor...
eve geliyor sungerbobunu aciyor anne gel yanimda dur beraber
seyredelim tamam annecim sunu da yapayim tamam annecim bunu da
yapayim...
gecen gun de
anne isin ne zaman bitecek beni ne zaman kucagina alacaksin ama
alinca hemen birakma tamam mi
!!!!yavrum ya kahroldum bunu duyunca
evet belimdeki disk kaymasi bel fitigi nedeniyle aslinda hic
almamam gerekiyor ama tabi duramiyorum aliyorum ama uzun sure
tasiyamiyorum masallah 20kg oldu haydi diyorum kanepeye cik orada
sarilalim ama sarilmisken hop zipliyor kucagima cok ozluyorum seni
diyor haftasonu yapisik ikiz gibi dolasiyoruz oyuncaklari elinde
pesimde tam mutfaga konuslaniyorum yere yigiyor oyuncaklari hop
yatakodasindayim oyuncaklar kucakta pesimde tam oraya seriyor ben hop
banyoda camasir koyuyorum Efe yerde gecen isyan etti anne ne zaman
biryerde duracaksin diye:)"

Hiç yorum yok: