Salı, Haziran 30, 2009

9 mart 2009 hala anlamis degilim:)))?

hala kafami karistiran birseyi paylasayim sizlerle:)
cuma aksam fatihle efe yatiyor fatih, efe birseyler anlatiyor ama ne anlattigini ben anlayamadim dedi haydi bir de anneye anlat dedi
Efe-hani sekiller var ya cizgiler aslinda onlar cok fazla biz belki 200e 300e kadar sayariz ama onlar aslinda sonsuzlar
ben-!!!sonsuz sayidaki noktalarin olusturdugu cizgiye dogru denir ya onu anlatiyor dedim
Efe-evet iste o cizgiler aslinda sonsuzdur
ben-sen bunu kimden duydun?
Efe-hickimse
ben-bunu sana biri soylemistir, televizyonda mi gordun?
Efe-hayiiiir beynimden dusundum
abimin esi yengem matematik ogretmeni bizdelerdi hemen ona kostum biryerde lafi mi gecti sen mi soyledin, hayir, cumartesi toplantida ogretmeni matematik zekasi cok farkli falan deyince ona sordum boyle birsey gecti mi? hayir

2 yorum:

AcıbadeM dedi ki...

Bu blogu çok boşladınız. Yakışıklının yeni hallerini merak ediyoruz... :)

Yavuz

EPHESSOS dedi ki...

Cok haklısın Yavuzcum ama bir turlu basina gecemiyorum sehir degisikligi ev tasima falan derken yeni yeni kendimize geliyoruz sanirim ama bak vesile oldu blogunu ogrendim cok da sevdim:)
Gulay'a da selamlar